Wij zijn op zoek naar een efficiënte administratieve medewerker die onze interne processen komt versterken. Functiebeschrijving: Je bent verantwoordelijk voor de soepele verwerking van administratieve taken, met focus op:
Het registreren en opvolgen van diverse bedrijfsactiviteiten
Het bijhouden van documentatie en het zorgen voor een gestroomlijnd administratief proces
Communicatie ondersteunen en deelnemen aan verscheidene projecten binnen het bedrijf
Bijwerken en onderhouden van relevante data
Inspringen bij order- en transportplanning indien nodig
Algemene administratieve taken
Bedrijfsinformatie
Onze klant gelegen te Lommel is een internationale speler en marktleider op het vlak van reiniging en persoonlijke hygiëne.
Jouw profiel
Voor onze vacature als administratief medewerker zijn wij op zoek naar volgend profiel:
Je beschikt over een bachelordiploma of hebt ervaring in een soortgelijke functie
Je communiceert vlot in zowel het Nederlands als het Engels
Je hebt ervaring met MS Office; dit is essentieel. Mocht je hiernaast ook ervaring hebben in het werken met ODOO is dit zeker een voordeel
Dit internationaal georiënteerd bedrijf biedt ook mogelijkheden op vlak van doorgroei. Mocht jij hiernaar op zoek zijn, solliciteer dan snel!
Kopieerwerk verrichten
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
Documenten coderen, klasseren en archiveren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Personen onthalen en hun vraag identificeren
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
Aanbod
Voor de vacature als administratief medewerker kan je rekenen op:
Een fulltime positie binnen een dynamisch bedrijf
Een aantrekkelijk salarispakket met maaltijdcheques